Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 8.45 tot 17.15 uur.
Naast de feestdagen zijn wij ook gesloten op Goede Vrijdag en de dag na Hemelvaart.
Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 8.45 tot 17.15 uur.
Naast de feestdagen zijn wij ook gesloten op Goede Vrijdag en de dag na Hemelvaart.
Ons kantoor bevindt zich aan de Koningslaan 4 te Amsterdam.
Ons kantoor is met de auto en het OV goed bereikbaar.
Tram 2, uitstappen bij halte Cornelis Schuytstraat (Vanuit Amsterdam CS) of Valeriusplein (Vanuit Nieuw Sloten).
Onze kwaliteitsrekening (derdengeldenrekening) is:
IBAN
NL00 ABCD 012345678
BIC
ABCDNL1A
Ten name van Lubbers en Dijk Notarissen B.V. onder vermelding van het dossiernummer.
Mocht je op enigerlei wijze ontevreden zijn over onze dienstverlening dan kun je een klacht indienen. Wij stellen het op prijs als je je klacht in eerste instantie met de betreffende notaris of medewerker bespreekt. Onze klachtenregeling is bij ons op te vragen.
Wij willen je graag vooraf zoveel mogelijk duidelijkheid geven over de tarieven voor onze werkzaamheden. Daarom ontvang je bij aanvang van het dossier een opdrachtbevestiging met onze voorwaarden en tarieven.
Wij staan voor open en eerlijke communicatie. We laten dit ook zien in een verantwoorde prijsstelling en heldere afspraken. Wij brengen een vast uurtarief in rekening en waar mogelijk kunnen we een vaste prijsafspraak maken. Wij brengen geen kantoorkosten in rekening.
Wil je een offerte, laat het ons dan weten via dit offerteformulier.
Wij geven je dan exact op tegen welke voorwaarden en voor wat voor prijs wij onze diensten aan je kunnen verlenen. Met ondertekening van een offerte of een opdrachtbevestiging ligt vast op basis van welke voorwaarden wij onze diensten aan je verlenen.